دیدار از باغ معجزه دبی2
نوشته شده توسط : enitour

دبی کشوری با جاذبه های توریستی فراوان که گردشگران سراسر دنیا را مجذوب ساخته است محبوب ترین مقصد گردشگری برای مسافران تور امارات عید فطر است. در هر گوشه از دبی جلوه ای از زیبایی و شگفتی در انتظارتان است باغ معجزه دبی یکی از زیباترین باغ های ساخته شده در دنیاست که برای تعطیلاتی استثنایی طراحی شده است.

معجزه ای که زیستگاه پروانه ها شد

15 هزارگونه متفاوت از پروانه های زیبا و کم یاب، از سراسر دنیا جمع آوری شده و در فضایی به مساحت 1800 مترنگهداری می شوند. این بخش از باغ تنها قسمتی است که به صورت سرپوشیده و محصور ساخته شده تا از پخش شدن پروانه ها در سراسر باغ جلوگیری گردد.
تمام این قسمت با گیاهانی کمیاب از سراسر جهان پوشش داده شده تا زیباترین پروانه ها را در خود جای دهد. دیدن این پروانه های کمیاب را به همه مسافران تور تعطیلات دبی پیشنهاد می کنیم.
باغ معجزه در خارج از شهر دبی قرار دارد، بازدید از این باغ استثنایی برای مسافران تور دبی امکان پذیر است و خانواده ها می توانند در روزهای شنبه تا پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 9 شب و در روز جمعه از ساعت 9 صبح تا 11 شب یک روز فراموش نشدنی را در باغ معجزه تجربه کنند.

روسیه پهناورترین کشور جهان است که در شمال اوراسیا قرار دارد. تور روسیه را در برنامه تفریحی خود بگنجانید. اگر قصد سفر به روسیه را دارید میتوانید تور روسیه را در سایت فاینداتور مشاهده کنید.




:: برچسب‌ها: دبی , تور دبی , جاذبه های تفریحی دبی , جاذبه های دیدنی دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , مناطق تفریحی دبی , مناطق گردشگری دبی , مناطق توریستی دبی , مراکز دیدنی و گردشگری دبی , مقاصد گردشگری دبی , اماکن دیدنی و گردشگری دبی , مکانهای گردشگری دبی , گردشگری در دبی , گردشگری دبی , تور گردشگی دبی , سفر به دبی , دیدنی های دبی , درباره دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: